24 Kasım 2015 Salı

Sweet Dreams

               Yine yorgun döndüm eve, Her gün olan şeydi bu aslında, yıllardır iş ve ev arasında mekik dokumuştum, hayatımdan büyük bir zamanı para karşılığında takas etmek zorundaydım, kapitalizm denen sistem, üretim-tüketim ve kendine herhangi bir şekilde yarar sağlamayan hiçbir olguyu kabullenmiyordu çünkü.
                Son zamanlarda hiç uyuyamaz olmuştum. Kabuslar ve çığlıklarla uyandığım geceler sıklaşmış ve bu durum yavaş yavaş psikolojimi bozmaya başlamıştı. Gittiğim doktordan da ''uyku apnesi bunu tedavi edebiliriz'' yanıtı almıştım ve adet yerini bulsun diye gittiğim doktordan aynı beklentiler içinde geri döndüm.
                Bence bilinçaltım bana bir işaret yollamaya çalışıyordu, bir şeyler ters gidiyordu ve ben onun kullandığı dili ilk defa duyuyordum, anlayamıyordum verdiği mesajı.
                O bana mesajlar yollamaya devam etse de, ben yeni bir kabuslu gece olarak yorumlayabildim ancak. Ta ki o geceye kadar. Gördüğüm kabustan uyandığımda saat tam olarak 03:30 idi, kalkıp bir bardak su içtim, sanki beni boğmaya çalışmış birinin elinden zar zor kurtulmuş gibi yorgundum. yatağıma döndüm yarı kapalı gözlerle, tam uyumaya başlamıştım ki kolumda bir şey hissettim, gözlerimi açıp baktım ve bir el, güzel bir kadın eli omuzuma dokunuyordu. Dantelli beyaz eldiveni, ince uzun parmaklarındaki kırmızı ojesi, gördüğüm en güzel kadın ellerinden biriydi bu. Korkudan donup kalmıştım, sadece omuzuma dokunuşuna bakıyordum, içimden bir ses ''arkanı dönme, ne olursa olsun yüzüne bakma!'' diyerek beni uyardı, donup kalmıştım, yaşadığımın rüya mı yoksa gerçek mi olduğunun farkına bir türlü varamıyordum. Elin veda eder gibi omuzuma küçük şevkatli vuruşlar yaptıktan sora benden uzaklaştığını hissettim. O an arkamı döndüm ve incecik uzun bedenine giydiği gelinliğiyle odadan neredeyse süzülerek çıkmak üzere olan kadını gördüm, her ayrıntısı o kadar güzeldi ki, topladığı siyah saçlarını duvağının altından görebiliyordum, beyaz teni karanlıkta parlıyordu sanki, öylece arkasından izledim yüzünü göremedim, peşinden de gidemedim odadan çıkmasıyla uykuya dalmam bir oldu. Sabah uyandığımda kendimi iyi hissediyordum, yorgun değildim, gördüğümün ne olduğuna karar veremiyordum.